Cześć! Nazywam się Dariusz Młynarski i serdecznie Cię witam na moim blogu. Ta strona istnieje po to, abyśmy się nieco poznali.

Za jego pośrednictwem bloga chcę pomagać ludziom działającym w marketingu sieciowym w zwiększaniu skuteczności swoich działań. Dlatego zależy mi, aby publikowane przeze mnie rzeczy były wartościowe i wymiernie pomocne. Stąd prośba – odpowiedz na 3 pytania (link do ankiety – kliknij tutaj), za pomocą których dowiaduję się, w czym i jak mogę pomóc. W podziękowaniu otrzymasz 2 kody rabatowe. Jeden do wykorzystania przy zakupie mojej książki, drugi to 15% rabatu na pierwsze zamówienie w WellU, gdzie znajdziesz najwyższej jakości produkty dla zdrowia i urody.

Zaś poniżej, garść najważniejszych informacji o mnie i o tym, co robię. Liczę, że będzie to początek dobrej dla nas obydwu znajomości 🙂

Garść informacji o mnie

Przez większość dorosłego życia byłem zaangażowany w działalność obracającą się wokół kilku rzeczy: zdrowie i marketing bezpośredni. Korzystając z wiedzy, budując korzystne nawyki i używając rozmaitych produktów wspomagających zdrowie udało mi się zachować pełne, 100% zdrowie i dobre samopoczucie, co postrzegam jako wielki sukces.

Temu też poświęcam moją zawodową karierę: pomagam osobom odpowiedzialnym osiągać lepsze zdrowie oraz lepszy styl życia. Robię to dostarczając produktów wspomagających i edukując tych, którzy chcą słuchać.

Moje sposoby, by cieszyć się świetnym zdrowiem i dobrobytem to:

  • Produkty wspomagające zdrowie z półki premium, dostępne głównie poprzez marketing bezpośredni.
  • Marketing sieciowy wspomagany internetem.

Marketing sieciowy

W marketingu sieciowym jestem aktywny od 1999 roku. Zetknąłem się z wieloma firmami i programami współpracy, sprawdziłem na sobie działanie setek produktów z branży wellness. W każdej firmie, o którą się otarłem byłem zawsze tym, który wszystko analizował oraz próbował zrozumieć, co działa, a co nie. Byłem tym, który rozumiał działanie planów prowizyjnych i zasad współpracy.

Byłem między innymi jednym z pierwszych liderów w dystrybucji produktów z kolagenem poprzez MLM.

Prywatnie

Mieszkam w Gdyni. Mam dwoje nastoletnich dzieci, które w tym, co robię widzą sens i wspieramy się nawzajem.

Choć nie uprawiam na stałe żadnego konkretnego sportu, to bardzo lubię się ruszać. Często jeżdżę na rolkach, na rowerze, trochę ćwiczę na siłowni. Jestem żeglarzem, póki co głównie mazurskim, jednak moim celem jest zdobycie uprawnień sternika morskiego. Marzą mi się rejsy po pięknych zakątkach świata.

Moje projekty

WellU

WellU to rodzima firma marketingu sieciowego, której mam zaszczyt być współzałożycielem i wspólnikiem. Oferta firmy to kosmeceutyki oparte na peptydach kolagenu rybiego (marka LARENS), dodatki żywieniowe (NUTRIVI) oraz żywność funkcjonalna wspomagająca budowanie pięknej sylwetki (SLIM FOOD).

wellu - polska firma marketingu sieciowego
Zdrowy Po 40-ce

Zdrowy Po 40-ce

Serwis internetowy pomagający ludziom świadomym i biorącym odpowiedzialność za własne zdrowie, by mając 40 i więcej lat cieszyli się dobrym samopoczuciem i sprawnością. Serwis służy zarówno tym, którzy już są w wieku średnim, jak tym, którzy niebawem w nim będą. Strona dostarcza wiedzy i produktów wspomagających.

Książka „Marketing Sieciowy Dla Realistów”

Moja pierwsza książka adresowana do osób działających w branży marketingu sieciowego. Mówią, że może pomóc oszczędzić nawet 5 lat uczenia się na własnych błędach. Książka podpowiada między innymi: jak wybrać „swoją” firmę MLM, co robić, aby był to biznes rozwijający się i dający wolność oraz jak radzić sobie, gdy nie wszystko idzie jak należy.

Ostatnio napisałem…

[Dobre praktyki] Lejek sprzedażowy w MLM

Zapewne zdarzyło Ci się robić zakupy przynajmniej w jednym z następujących miejsc: McDonalds lub podobna sieciowa jadłodajnia, stacja benzynowa typu Orlen, Shell lub BP, kino w wydaniu sieciowym (Helios, Multikino). Jest wiele przykładów innych firm stosujących...

czytaj dalej

[Książka] Skoro już piszesz, rób to skuteczniej!

Co ma copywriting wspólnego z marketingiem sieciowym i dlaczego gość od MLM rekomenduje książkę o copywritingu? Copywriting to, najogólniej mówiąc, pisarstwo tekstów, mających sprawić, że ktoś coś kupi. Jestem przekonany, że trochę umięjętności z tej dziedziny przyda...

czytaj dalej

O realizmie raz kolejny i z pewnością nie ostatni

Pierwsza książka mojego autorstwa, „Marketing sieciowy dla realistów” prezentuje spojrzenie na siebie, swoją działalność, własny biznes, nie tylko w network marketingu ze strony konkretnej, stojąc twardo obiema stopami na ziemi. Ten realizm stoi nieco w opozycji do...

czytaj dalej

Pin It on Pinterest