Firma XYZ jest debest!

Dariusz Młynarski

30 października 2011
Dyrektor zarządzający na Europę pewnej firmy networkowej (w tym miejscu nie ma znaczenia jakiej) zadał na jednej z firmowych imprez dobre retoryczne pytanie:

 „(…) Nasza firma rośnie. Wszystko wskazuje na to, że będzie rosnąć nadal. OK, ale czy to oznacza, że Twój biznes też będzie rósł ?(…)”.

Facebook i inne portale społecznościowe pełne są krzyku różnych współpracowników różnych firm, ale zaskakująco do siebie podobnych „firma XXX jest najlepsza, największa, ma najlepsze produkty, ma najlepszych liderów, największe momentum (co mało kto rozumie, czym w ogóle jest). Niektórzy piszą WIELKMI LITERAMI (co zgodnie z netykietą jest synonimem KRZYKU).
Faktem jest, że na rynku rzeczywiście są firmy networkowe naprawdę dobre. Ta wspomniana na początku też jest dobra ale, jeśli jesteś przypadkiem współpracownikiem tej (lub innej) z nich, pomyśl na spokojnie:

  1. Jaki związek ma potęga i wspaniałość FIRMY z TWOIM w ramach tej firmy biznesem?
  2. Co sukces i wzrost firmy oznacza dla Ciebie?
  3. Jeśli przypadkiem zdarza Ci się należeć do grona fejsbukowych krzykaczy, pomyśl, dlaczego ktokolwiek miałby przyłączyć się do tego wspaniałego biznesu akurat za Twoim pośrednictwem? Kto jeszcze myśli, że nachalność komunikatów biznesowych podności ich skuteczność?

Pisanie na FB wielkimi literami, że firma jest debest nie buduje nikomu biznesu 🙂 Buduje go regularna, mądra i konsekwentna akcja z wykorzystaniem systemu oraz z szacunkiem dla liczb.  Pozdrawiam serdecznie i życzę fantastycznych efektów 🙂

Autor: Dariusz Młynarski

Cześć! Jestem przedsiębiorcą, sprzedaję skuteczne produkty dla zdrowia i urody i pomagam budować biznesy w naszej branży. Dzielę się tym, co działa!

Wpisy powiązane

[Dobre praktyki] Lejek sprzedażowy w MLM

[Dobre praktyki] Lejek sprzedażowy w MLM

Zapewne zdarzyło Ci się robić zakupy przynajmniej w jednym z następujących miejsc: McDonalds lub podobna sieciowa jadłodajnia,stacja benzynowa typu Orlen, Shell lub BP,kino w wydaniu sieciowym (Helios, Multikino). Jest wiele przykładów innych firm stosujących...

O realizmie raz kolejny i z pewnością nie ostatni

O realizmie raz kolejny i z pewnością nie ostatni

Pierwsza książka mojego autorstwa, „Marketing sieciowy dla realistów” prezentuje spojrzenie na siebie, swoją działalność, własny biznes, nie tylko w network marketingu ze strony konkretnej, stojąc twardo obiema stopami na ziemi. Ten realizm stoi nieco w opozycji do...

Komentarze

0 Komentarzy

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Produkty w koszyku