Dariusz Młynarski

30 lipca 2014

152x200Na początku chciałem napisać jeden artykuł zainspirowany treścią preczytanego rozdziału tej książki, bowiem było to dokładnie to, co chciałbym powiedzieć moim obecnym i potencjalnym partnerom w marketingu sieciowym.
W miarę czytania doszedłem do wniosku, że musiałbym przepisać całą książkę, bo ten facet po prostu trafia w dziesiątkę. Ten gość zainspirował mnie do pisania bloga. Zainspirował mnie do założenia kanału na YouTube. Zainspirował mnie, by siadać i pisać lub nagrywać filmy z wiadomościami, które chcę Wam przekazać tam, gdzie akurat się znajduję – akurat piszę z Rosji, z Moskwy, podczas przesiadki na lotnisku 🙂 Poznajcie Randy’ego Gage’a!
Z pełnym przekonaniem rekomenduję kolejne wydanie jego książki – poradnika dla osób zajmujących się lub mających się zająć marketingiem sieciowym. To po prostu kwintesencja, w dodatku całkiem dobrze wpasowana w realia polskiego rynku. Wynika to zapewne z tego, że Randy ma ogromne struktury także w naszej części świata (w Rosji i Ukrainie) i dość dobrze rozumie mentalność Słowian.
Ponadto – reguły opisywane przez niego w książce są uniwersalne. Nie ma sensu twierdzenie, że „tutaj to jest inaczej”, bowiem to jest jak z jazdą samochodem: style jazdy są różne, ale wszędzie kierownica i pedały są w podobnym miejscu. Wszędzie trzeba robić z grubsza to samo, by pojechać autem. Wszędzie, jeśli zjedziesz na niewłaściwą stronę jezdni, rozwalisz się.
Podobny poziom uniwerslaności ma w mojej opinii poradnik Randy’ego Gage’a.
Nie czytaj dalej, po prostu KUP PORADNIK.

Autor: Dariusz Młynarski

Cześć! Jestem przedsiębiorcą, sprzedaję skuteczne produkty dla zdrowia i urody i pomagam budować biznesy w naszej branży. Dzielę się tym, co działa!

Wpisy powiązane

[Dobre praktyki] Lejek sprzedażowy w MLM

[Dobre praktyki] Lejek sprzedażowy w MLM

Zapewne zdarzyło Ci się robić zakupy przynajmniej w jednym z następujących miejsc: McDonalds lub podobna sieciowa jadłodajnia,stacja benzynowa typu Orlen, Shell lub BP,kino w wydaniu sieciowym (Helios, Multikino). Jest wiele przykładów innych firm stosujących...

[Książka] Skoro już piszesz, rób to porządnie!

[Książka] Skoro już piszesz, rób to porządnie!

Co ma copywriting wspólnego z marketingiem sieciowym i dlaczego gość od MLM rekomenduje książkę o copywritingu? Copywriting to, najogólniej mówiąc, pisarstwo tekstów, mających sprawić, że ktoś coś kupi. Jestem przekonany, że trochę umięjętności z tej dziedziny przyda...

Komentarze

0 Komentarzy

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Produkty w koszyku