Jest! Pierwsze egzemplarze mojej pierwszej (w tym miejscu presupozycja, że będą kolejne) książki pojechały w świat do czytelników.
Trwało to około roku, od pierwszego światełka w głowie, poprzez rozmowy, plany, pisanie, redakcje, korekty etc. Kiedy zabierałem się za planowanie książki, usłyszałem od wydawcy, że pisanie to proces rozwojowy. Że to nie tylko klikanie na klawiaturze i potem proces wydawniczy. Że poza tym będą się działy rzeczy czasami niezrozumiałe – i faktycznie tak było. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem dzisiaj nieco innym człowiekiem 🙂 Jakim?
Jestem bardziej pewny tego, co mam w głowie i w duszy. Więcej mi się chce. Mam bardziej klarowną wizję tego kim chcę być i jak ma wyglądać moje życie. Będę o tym pisał w kolejnych wpisach – a dzisiaj z dumą chcę ogłosić światu co następuje:
Książka Dariusza Młynarskiego „Marketing sieciowy dla realistów” jest dostępna w regularnej sprzedaży. Można ją kupić na stronie https://dariuszmlynarskibooks.pl.
UWAGA – aż do świąt Bożego Narodzenia 2016 obowiązuje promocyjna cena – zobacz tutaj
Dla kogo jest książka „Marketing Sieciowy Dla Realistów”
Książka przyda się przede wszystkim ludziom, którzy o branży MLM już coś wiedzą ale jeszcze nie osiągnęli zbyt wiele w ten branży.
- Dla tych, którzy poszukują zawodowej drogi i zjawisko MLM pojawiło się na ich drodze – pomoże im zrozumieć ten temat i podjąć decyzję, co robić.
- Dla tych, którzy wybierają firmę MLM dla siebie – pomoże wybrać właściwą dla siebie.
- Dla ludzi, którzy będąc w strukturach MLM nie mają dobrych wzorców i potrzebują mapy. Można powiedzieć, że będę dla nich zastępczym, czy uzupełniającym sponsorem.
- Dla tych, którzy potrzebują poukładać posiadaną już ale niekompletną wiedzę w logiczną całość.
- Dla tych, którzy zetknęli się ze „zbytnio emocjonalnym” przekazem na temat MLM, i potrzebują dla równowagi nieco konkretów.
- Dla liderów MLM, jako narzędzie potwierdzające to, czego uczą swoich współpracowników.
To książka napisana przez Polaka dla społeczności w naszej części świata
Przez wiele lat obserwuję liderów zachwyconych marketingami sieciowymi zza oceanu. Obserwuję też wiele prób zaszczepienia wiedzy importowanej z USA, wraz z kompletami materiałów i narzędzi edukacyjnych.
Co do zasady, wzorce amerykańskie są niby słuszne i logiczne. Tym bardziej zastanawiało mnie wielokrotnie to, dlaczego zatem tak niechętnie te amerykańskie wzorce są stosowane w Polsce, a jeśli są stosowane, spotykają się z reakcjami, mówiąc delikatnie, nieprzychylnymi.
Gdzieś po drodze zaakceptowałem fakt, że w naszej części świata niechętnie stosujemy wiedzę zza oceanu, nawet jeśli wydaje się obiektywnie słuszna. Z jakiegoś powodu Polacy, Czesi i Słowacy (bo z partnerami z tych krajów mam do czynienia najwięcej) nie chcą czytać i stosować wiedzy z amerykańskich książek. Dlaczego tak jest, mam na to swoją teorię, ale mniejsza o to, nie zmienię tego podejścia. Mogę jednak przekazać tę wiedzę, oraz wiele innej nieco inaczej. Bardziej „po naszemu”
I to głównie dlatego napisałem „Marketing sieciowy dla realistów”. Po to, aby zrównoważyć tę amerykańskość, a nawet wziąć z niej pewne klocki, ale opowiedzieć o nich tutejszym językiem słowiańskiego pragmatyzmu.
W „Marketingu sieciowym dla realistów” są głównie konkrety, dla tych, którzy potrzebują stanąć twardo na ziemi. Jest zbiór informacji o tym, co robią ludzie w marketingu sieciowym skuteczni, a czego nie robią ci nieskuteczni.
Zdecydowanie polecam 🙂
Link do strony książki znajdziesz tutaj.
0 komentarzy