Jak w marketingu sieciowym budować trwałe i rosnące dochody
Merytoryczny podręcznik MLM, wolny od bzdur, napisany przez Polaka na bazie polskich doświadczeń. Poznaj uniwersalne reguły i uniknij uczenia się na własnych błędach.
Ta książka może pomóc zaoszczędzić nawet 5 lat uczenia się na własnych błędach
Marketing Sieciowy Dla Realistów
Dlaczego, po co i dla kogo powstała ta książka
Marketing sieciowy to szansa stworzenia fantastycznego stylu życia. Szansa stworzenia źródła dochodu o wysokim stopniu pasywności, zarabianego w sposób automatyczny. Także wtedy, gdy już nie pracujesz. Szansa osiągnięcia wolności finansowej, czasowej i terytorialnej. Możesz pracować z kim chcesz, gdzie chcesz i kiedy chcesz.
Wszystko to praktycznie bez ryzyka.
Osiągniecie tego wymaga robienia właściwych rzeczy, we właściwy sposób, przez odpowiednio długi czas.
To z kolei wymaga wiedzy, umiejętności i właściwych nawyków. Uczysz się tego przez edukację i korzystanie z różnych form pomocy.
Świetnie! Marketing sieciowy, co do zasady, jest wyposażony w elementy wsparcia i edukacji. We wszystko, co jest potrzebne, by od początku robić we właściwy sposób. Tak bardzo często jest, ale… w rzeczywistości często bywa inaczej.
Często, zbyt często początkujący są pozostawiani samym sobie, bez odpowiedniego wsparcia
Znam to, byłem w takiej sytuacji kilka razy.
Dlaczego tak się dzieje? Powody bywają różne, dla przykładu:
- Trafiasz do organizacji pozbawionej właściwego systemu pomocy i edukacji.
- Linia sponsorska jest słaba. Brakuje w niej doświadczonych ludzi dających potrzebną pomoc.
- Dostępne materiały szkoleniowe i metody pracy są z innej bajki, z obcego rynku i nie sprawdzają się w naszych warunkach.
Jeśli jesteś w takim położeniu, masz kłopot. Chcąc osiągnąć sukces, trzeba na własną rękę szukać sposobów i testować różne metody pracy. Jest się skazanym na uczenie się na własnych błędach.
Żeby zaś błędów było jak najmniej, warto się dużo uczyć zasad rządzących tym biznesem, by następnie moc je wprowadzić w życie. A jeśli nauka, to między innymi KSIĄŻKI.
Na rynku nie ma zbyt wielu książek na temat marketingu sieciowego. Większość tych, które są dostępne, zostały napisane przez ludzi, za którymi stoją miliony zarobionych dolarów. Właśnie, dolarów. Nie złotówek.
Spora część dostępnych książek to tłumaczenia autorów amerykańskich
Innymi słowy, zostały one napisane przez ludzi, którzy swoje organizacje tworzyli w zupełnie innym świecie. Na innym rynku. W innej kulturze.
Merytorycznie te książki są w porządku. Jednak z jakichś powodów Polacy tej wiedzy „nie kupują”, poza nielicznymi wyjątkami.
Być może dlatego, że nasz naród pełen jest osób w typie „ja”. To my sami najlepiej wiemy, co jest dla nas najlepsze (tak nam się przynajmniej wydaje). Przecież nie będzie nam jakiś Amerykanin tłumaczył, jak mamy postępować!
Ponadto, spora część wspomnianych książek utrzymana jest w emocjonalnym, „amerykańskim” stylu. Twierdzę, że właśnie ta „amerykańskość” jest powodem, dla którego wielu Polaków nie stosuje zawartej w tych książkach wiedzy.
Dlatego postanowiłem stworzyć książkę napisaną przez Polaka dla Polaków, na bazie polskich doświadczeń
Napisaną w sposób konkretny i merytoryczny. Trafiającą do ludzi, którzy oczekują konkretów. Którzy potrzebują żeby im ktoś w prosty sposób wytłumaczył, o co w tym biznesie chodzi. Kto pokaże, jak w marketingu sieciowym zarobić pierwsze 10.000 zł miesięcznie. Ponieważ na samym początku przemawia to do nas lepiej, niż miliony dolarów.
Jeżeli Twoja sytuacja jest bliska jednej z poniższych:
- Zaczynasz lub rozważasz rozpoczęcie współpracy z firma marketingu sieciowego. Chcesz podjąć właściwe decyzje z kim i z jaką firmą współpracować.
- Jesteś początkujący w marketingu sieciowym i potrzebujesz konkretnej wiedzy, jak poprawnie zacząć i jakich unikać błędów.
- Jesteś już liderem organizacji w MLM i potrzebne Ci są materiały edukacyjne dla Twoich współpracowników.
- Działasz już jakiś czas masz w MLM i masz kryzys. Zastanawiasz się, czy robisz to we właściwy sposób i szukasz sposobów na korektę.
… zostań moim czytelnikiem. „Marketing sieciowy dla realistów” pomoże Ci osiągać lepsze efekty, szybciej i unikniesz uczenia się na własnych błędach.
Darmowy fragment
PDF z darmowymi fragmentami książki powie Ci więcej o jej zawartości, stylu pisania i wartości.
Czego się dowiesz z książki
Skrócony spis rozdziałów książki i poruszanych w nich tematów
- ZACZNIJ OD WIZJI KOŃCA.
Pragniesz zmian w życiu? Warto wiedzieć, do czego zmierzasz. Przywołaj marzenia, a potem do określ kierunek i cel. Naucz się rozmawiać o marzeniach i celach z ludźmi. - DLACZEGO MARKETING SIECIOWY.
Jakie unikalne korzyści może dać Ci dobrze zbudowany biznes w marketingu sieciowym. Czym te korzyści różną się od efektów osiągalnych w innych rodzajach biznesu. Dzięki tej wiedzy podejmiesz najlepszą decyzję. Pomoże Ci w rozmowach z przyszłymi kandydatami do współpracy. - JAK WYBRAĆ NAJLEPSZĄ DLA SIEBIE FIRMĘ MARKETINGU SIECIOWEGO.
Co warto wziąć pod uwagę wybierając swój biznes MLM. Co jest kompletnie nieistotne, pomimo, że jest często używanym argumentem. Jeśli jesteś na etapie poszukiwań, ta wiedza pomoże Ci wybrać najlepszą dla Ciebie firmę. Jeśli już działasz w MLM, pomoże Ci zweryfikować podjętą decyzję oraz uporządkować fakty które pokazujesz swoim kandydatom. - CZEGO LEPIEJ UNIKAĆ SZUKAJĄC DLA SIEBIE BIZNESU.
Unikniesz wpadki dzięki wiedzy o nieuczciwych biznesach w opakowaniu etycznych firm. O piramidach finansowych i innych pułapkach mogących pochłonąć pieniądze i zniszczyć reputację oraz jak je odróżnić od etycznego biznesu. - JAK ROZPOCZĄĆ WSPÓŁPRACĘ Z FIRMĄ W MARKETINGU SIECIOWYM.
Poznaj pięć etapów optymalnego rozpoczynania działalności. Tak właśnie warto postępować samemu oraz z nowymi partnerami w biznesie. - KOMPLETNY I OPTYMALNY PROCES BUDOWANIA BIZNESU MLM.
Sześć etapów, które powtarzane regularnie i z odpowiednią intensywnością, sprawiają, że sukces staje się nieunikniony. - JAK WZMACNIAĆ I USTABILIZOWAĆ STWORZONY BIZNES.
Poznaj cztery przydatne nawyki, które sprawią, że raz stworzony biznes MLM przetrwa pokolenia. - CO MA DECYDUJĄCY i NAJSZYBSZY WPŁYW NA ROZWÓJ TWOJEGO BIZNESU.
Jak traktować statystyki oraz liczby, nawet (a nawet tym bardziej), jeśli ich nie lubisz.
Dla kogo jest ta książka
Dla każdego miłośnika marketingu sieciowego, jednak SZCZEGÓLNIE przyda Ci się, jeśli:
Zastanawiasz się, czy i jak zacząć działać w branży MLM
Książka pomoże Ci podjąć najlepsze dla Ciebie decyzje co do wyboru oferty, organizacji i sponsora.
Działasz w MLM i przeżywasz "trudny moment"
Nie zawsze sprawy będą szły po Twojej myśli. Mając wiedzę z książki będziesz wiedział jak postępować i nastawić się mentalnie, gdy dopadnie Cię trudny moment.
Już działasz w MLM, ale jeszcze nie osiągasz sukcesów
Dowiesz się, jak wystartować poprawnie oraz co i jak robić by szybko osiągać pożądane efekty.
Jesteś liderem w marketingu sieciowym
Podczas szkoleń i pracy z zespołem przyda Ci się jako niezależne źródło, punkt odniesienia i potwierdzenie tego, czego uczysz swój zespół.
Czytelnicy o książce
Co mówią o książce ci, którzy już ją przeczytali
Autor
Kim jest Dariusz Młynarski
W marketingu sieciowym jestem aktywny od 1999 roku. Jako dystrybutor byłem zawsze tym, który wszystko analizował oraz próbował zrozumieć, co działa, a co nie. Który najlepiej rozumiał działanie planów prowizyjnych i zasad współpracy.
Kiedy mój przyjaciel zaproponował mi współtworzenie nowej firmy MLM, nie zastanawiałem się długo. Jestem między innymi architektem platformy biznesowej oraz autorem planu prowizyjnego. Część czasu spędzam wewnątrz firmy rozwijając rozwiązania technologiczne, część na rynku, wśród naszych Biznespartnerów i klientów.
Prywatnie jestem ojcem dwójki nastoletnich dzieci. Jestem zapalonym żeglarzem, póki co głównie mazurskim, jednak moim celem jest zdobycie uprawnień sternika morskiego. Marzą mi się rejsy po pięknych zakątkach świata.
Kup swój egzemplarz
Wysyłka gratis na terenie Polski